Restoration

להחזיר את הרכב שלך ל-Day 1

עם הזמן, הרכב שלך מתחיל להתבגר ולצבור לכלוך, אבק ופיח שגורמים לו להיראות ישן וחבוט למרות שהוא בכלל לא כזה! רכב כמו שלך, שהשקעת בו המון זמן, מאמצים וכסף צריך להיראות בשיא שלו בכל זמן נתון כי גם הניראות שלו היא חלק מהחוויה שגרמה לך לרכוש אותו וליהנות ממנו. אנחנו מזמינים אותך להכניס את הרכב שלך לספא חלומי אצלנו בקוברה סטודיו ולהחזיר אותו למצב חדש, ממש כמו באולם התצוגה!

שירותי הרסטורציה של קוברה סטודיו יחדשו את הרכב שלך למצב בו הוא היה בדיוק כמו ביום הראשון שלו על הכביש. הברק יחזור ללחיים של צבע הרכב שלך, הריפודים יראו חדשים לגמרי וסביבת הנהיגה שלך תהיה כל כך נקייה שהבית שלך יקנא.
שיטות הניקוי של קוברה סטודיו כוללות ידע מקצועי רב שנאסף עם השנים ושימוש בחומרים האיכותיים ביותר כדי לשמור על הרכב שלך ולהבטיח לך תוצאה מושלמת שתמשיך איתך לאורך זמן. המומחיות שלנו עוזרת לנו להתאים את סוג הטיפול וסוג החומרים לרכב הספציפי שלך ולכן הוא יקבל בדיוק מה שהוא צריך, ללא שבלונות וקיבעון לסגנון אחד של ניקוי.

בסטודיו קוברה ניתן ליהנות מהשירותים המקצועיים הבאים:

  • ניקוי ריפודים
  • ניקוי שטיחים + רצפה
  • ניקוי קוקפיט (סביבת נהג) ודשבורד
  • ניקוי גג פנימי + דלתות + גומיות
  • פוליש ווקס

הסוד שלנו נמצא בירידה לפרטים הקטנים ביותר. לרכב שלך מגיע את הטוב ביותר ולכן אנחנו משקיעים המון מאמצים כדי לזהות את הכתמים הכי קטנים, על מנת שנוכל להתחייב לתוצאה המושלמת הראויה לרכב שלך. המומחים שלנו עתירי ניסיון בתחום הרסטורציה וממשיכים ללמוד ולהשתפר כל הזמן כדי להגיע לתוצאות טובות אף יותר.

שמדובר ברכב שלך תן למקצוענים לעשות את העבודה עבורך

השאירו פרטים ונוכל לחזור אליכם עם הצעת מחיר המותאמת לרכב שלכם